Accepterad Livingwilmer | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wimpis4

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189502354

Ditt Hex-ID: 11000014944a992

Vad är din discord tagg? wimpis4

Vem var det som bannade dig? .bubbelgum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen vakade att banna mig för att jag gjorde fel. Jag vet att jag har gjort fel och jag har lärt mig av det. Jag ber jättemycket om ursäkt för det jag skrev. Jag kommer ej göra om felet jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var så himla länge sedan men om jag kommer ihåg rätt gick det till så hära. Jag hade blivit bannad för att jag hade slagit en person med en ficklampa som slog mig och då hade han dött och då blev jag bannad för rdm. Dem ber mig hoppa support och jag gör som dem säger. Staffsen förklarar för mig att jag har blivit bannad för rdm. Jag blir väldigt arg och skriker då saker som inte är sant. Jag tror att det var -rep bra jävla staff som inte vågar stå för saker han gör. Ljög också och skrev att han skrev n ordet i pm. Det jag skrev är verkligen inte okej och jag ångrar mig än idag. Jag hade kunnat lösa det på så mycket andra sätt med valde detta. Jag ber otroligt mycket om ursäkt för det jag gjorde och sa. Jag kommer verkligen inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen är inte felaktigt. Det var jag som gjorde fel och inte bubbelgum. Jag tycker att det är jag som har gjord fel då jag skrev saker som man inte ska skriva samt ljög i rep kanalen. Jag tycker att bubbelgum gjorde helt rätt som bannade mig. Men jag tycker också att jag förtjänar en andra chans då vi alla gör fel ibland och nu var det min tur att göra fel. Jag kommer absolut inte göra om det då jag har lärt mig att sånt där är inte bra. Så det är jag som har gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad förut med jag har samtidigt spelat på unive väldigt mycket. Jag har varit bannad för rdm, vdm, fail rp, fear rp, powergaming. Men det var så länge sedan nu så jag har verkligen lärt mig av min läxa. Jag kommer inte göra om något det jag gjorde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha låtit bli att skriva i rep kanalen. Jag skulle kunnat gå och ta en promenad istället och lungna ner mig lite. Jag hade också kunnat tänka att staffsen finns för serverns skull och just nu förstör jag bara saker på servern. Jag ångrar att jag inte sa okej förlåt det ska inte upprepas igen. Men jag gjorde det jag gjorde och jag står förde. Men tycker att jag förtjänar en nu chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig hur man ska bete sig. Jag kommer aldrig göra om något liknande. Det var fel av mig och känner att jag har lärt mig otroligt mycket. Om bubbelgum känner att han inte vill ge mig en ny chans så fattar jag det till 100% men jag fattar också om han vill det. Det är helt upp till bubbelgum om han vill det. Jag känner att jag har lärt mig av mina misstag och kommer ej göra om dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp. Jag är på mobil så kan ej lägga in en bild på bannen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka