Accepterad Lito1 | Medlem ansökning [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pro isak

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? pro isak#7452

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Görgen, han har jobbat länge på samma jobb och skulle gärna vilja byta till ett lite mer komplicerat jobb och tjäna mer pengar. Jag har aldrig gjort något olagligt. Älskar bilar och gillar att hjälpa andra. Min karaktär är 22 år och kommer från Sverige. Han har bott i denna stad i ungefär 2-4 månader. Min karaktär är glad av sig och trevlig. Görgens mål är att skaffa ett bra och roligt jobb med bra kollegor! Görgen jobbar just nu som gruvarbetare med sin vän Erik. Hans favorit bil som han har just nu är en Mercedes Benz AMG. Erik och Görgen brukar göra de mesta tillsammans tex. jobba, köpa kläder och hänga med våra vänner. Våra pappor är vänner så det är genom dom vi lärde känna varandra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra genom att jobba mycket, jag ska utföra så bra servis som möjligt på jobbet för mina kunder och jag ska även bidra socialt och de menar jag med att jag ska ha roligt med andra och RPa bra och vettigt. Jag ska även vara trevlig och följa alla regler. Och bidra med rolig RP och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt handlar inte om att vinna hela tiden, om du är i ett scenario, din motståndare ska tex kunna vinna över dig i ett rån annars blir inte rpn rolig. Du ska spela med och tänka på vad du gör och tillexempel inte börja slås med någon som har kniv när du blir rånad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, några exempel på vissa regler är sunt förnuft och det är att man ska ha ett logiskt tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive

Tillbaka