Nekad Lito1 | Ban Överklagan | [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pro isak

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198883067201/

Ditt Hex-ID: 11000013700d541

Vad är din discord tagg? pro isak#7452

Vem var det som bannade dig? alle

Bild på banmeddelande: Skärmbild (15).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag avfyrade min glock på torget mot en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och min kompis Eric chillade bara till två grabbar kom och slog sönder Erics cross. Vi blev inte så sura eftersom dem var icke medlemmar. Men sen kommer det en grabb som lagar hans cross och säger att han känner sig extra snäll idag. När han hade lagat den så hoppade han på den och körde iväg. Då springer jag och Eric till garaget och tar ut hans bil. Tillslut hittar vi han och då kör vi efter han och försöker pitta när han körde i låg hastighet. Sedan hoppade vi ut ur bilen och försökte slå honom men han kunde ej bli slagen. Då tar han erics bil och jag blir jätte sur och tänkte inte på konsekvenserna så jag drar ut mitt glock 45 och avfyrar 1 skott mot bilen. Efter det tar Eric hans cross som har ett poppat backdäck och kör efter han långsamt. Då ser jag att Eric blev skjuten i huvudet utan att ens gjort något förutom att jaga efter sin bil. Sedann så kommer han till mig och jag frågar varför han sköt min kompis och då skjuter han mig med efter en kort konversation. Då hoppar jag och Eric support för att få detta löst och här är vi.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut inte felaktig. Jag avfyrade mitt vapen på en öppen plats, torget och jag erkänner till det. Men jag hade en grundläggande anledning, det gör det såklart fortfarande inte okej men han hade ändå snott två fordon av min kompis Eric. Allt jag begär är att få en till chans för att visa att jag kan göra bättre ifrån mig. Jag skulle istället bara rapporterat det utan att avfyra ett skott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men de flesta bansen var när jag precis hade börjat köra på serven och inte tog rp:andet lika seriöst som jag gör nu. Mina tidigare bans är typ lall och sunt förnuft. Jag har inte blivit bannad nån gång dom senaste månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig dragit fram min glock och avfyra ett skott mot bilen. Det som hände var ett misstag som aldrig kommer ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter vart och hur jag använder mitt vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka