Accepterad Litell92 | Whitelist ansökning [Alex - Goggle] [Tildizzz] [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Litell92

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: Litell92

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Litell/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Litell#8106

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär den heter Leif han är 20 år gammal. Leif gillar att göra farliga saker som t.ex hoppa på höghus. Leif han har varit med om mycket han t ex hans pappa var en alkoholist + han var en av dom största brottslingen som fanns i hela Sverige han har blivit dömd till 80 år i fängelse.

Leif ville inte bli kriminell för han ville jobba på sjukhus och känna vita pengar och inte svarta men en sak är sant han vill hjälpa andra till 10000000000000000000000000000000000000000000000000000%

Han har haft svårt i sin uppväxt till exempel lite drager och mycket alkohol och fest med sin pappa och hela hans gäng.

Leif är snäll men kan bli arg om någon är dum mot han och hans vänner.

Leif gillar att vara med kompisar. Men en gång så räddade han en kille från att dö.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill ha whitelist jobb så att man kan förbättra sig på rp. Jag försöker själv att bli så bra som möjligt på rp för att det är det roligaste jag vet. Men om jag hade kunnat ha whitelist jobb så hade det varit mycket roligare för det blir mer som i verkligheten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha whitelist jobb så att man kan förbättra sig på rp. Jag försöker själv att bli så bra som möjligt på rp för att det är det roligaste jag vet. Men om jag hade kunnat ha whitelist jobb så hade det varit mycket roligare för det blir mer som i verkligheten.

Hur många timmar har du på FiveM? 58 timmar och all den tiden på multi

Hur hittade du Multistaden? Min vän Görgen/Hampus och Elias/fev tipsade mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det har jag. Mycket över att min kompis har spelat på min dator men han kommer aldrig få spela fivem på min dator igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej multi är bäst i Världen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka