- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bhamas mamas
Vad heter du IRL? Lisa
Vad heter du på discord? Lisa♡#6232
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är medevten om att det inte finns så många klubbar som är öppna och jag kommer att försöka göra så att den är liksom öppen på rutin. Alltså ex varje torsdag fredag o lördag så är den öppe en viss tid. Jag kommer även att försöka få så många anställda som mjöjligt då jag anser att det är roligare för kunder och även för folk som inte har något att göra.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på unicorn för några månader sedan och fick där se hur det va att jobba på en klubb. Även vad man behövde göra och vilka slags anställda ,an behövde
Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Naj
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Lisa
Vad heter du på discord? Lisa♡#6232
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är medevten om att det inte finns så många klubbar som är öppna och jag kommer att försöka göra så att den är liksom öppen på rutin. Alltså ex varje torsdag fredag o lördag så är den öppe en viss tid. Jag kommer även att försöka få så många anställda som mjöjligt då jag anser att det är roligare för kunder och även för folk som inte har något att göra.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på unicorn för några månader sedan och fick där se hur det va att jobba på en klubb. Även vad man behövde göra och vilka slags anställda ,an behövde
Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Naj
Har du läst våra Regler? Ja