Nekad Lisa Thandal | Ban Överklagan [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lisa Thandal

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swagflag1337/

Ditt Hex-ID: 110000101ad5247

Vad är din discord tagg? swagflag1337

Vem var det som bannade dig? 1shark

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (16).pngimage (17).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom fick se klips på när en grabb blev beskjuten av mig och min vän. Han sa att vi kom helt oprovicerat och sköt dom, fast i själva fallet var det DOM som sköt mot oss först, vi sköt tbx enligt "24kap BrB" & "PL 10§"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi är span. Leona säger att "Whyos" är drängar, då kallar de oss för slynor och åker därifrån. Sedan följer vi efter dem. De stannar bilen ett par gånger och snackar med oss, den sista gånger säger det att de ska skjuta oss om vi fortsätter följa efter dem. Vi fortsätter följa efter dem och de åker in i en gränd. Inne i gränden skjuter de mot oss(vilket inte visas i hans clip). Vi hoppar ut ur vår bil och väljer att gå fram med MP5A3 enligt "24kap BrB", "Pl §10", Pl §11" då de har skjutit mot oss och utgör en fara för allmänheten med deras vapen. Vi skjuter ner föraren så att bilen stannar. Jag drar ut han ur bilen och då skjuter Leona den andra personen som sitter i bilen i förebyggande syfte, själv tycker jag att det var för långt att "avrätta" han på plats. "Isakk" hetsar väldigt mycket o lokal ooc, och sedan kommer i min pm och undrar varför jag här gett en krim polisvapen, då han har gjort "/who" och sätt att det står krim. Detta pga att polisen har ett kommand som lyder "/span" som gör att det står att man är krim när man gör "/who" då det finns en del kriminella som rpar på "/who". Jag gick och la mej 5-6 timmar senare, och när jag vaknade upp hade jag 15-20 pm på discord som frågade mig vad som hade hänt. Jag kollar och ser att jag är bannad från alla Unive dc servrar som finns :(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då han som kom med bevisen ENDAST visade att vi sköt mot han och han sade att vi gjorde det oprovocerat när det var han som sa att han skulle skjuta oss, och sedan så sköt han mot oss och då valde vi att skjuta tillbaks.
Jag har klipsen från 3 perspektiv, mitt, min kollegas, och en av de i bilen som sköt mot oss.
Hans klip:
https://medal.tv/games/gta-v/clips/1Bpygm6U4cmWRg/d13377TVqVDg?invite=cr-MSxjakksNjU2OTA2Mjcs
Mitt klip:
https://youtu.be/rSoMltKGvNc

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad nåra gånger innan för lite småfel som jag har gjort, och har lärt mej av mina tidigare misstag :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara åkt därifrån efter de sa att de skulle skjuta oss för att förhindra att de skulle skuta mot oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tänka mej för innan vi följer efter några för att förhindra dessa situation :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att om jag ber att få min överklagan läst kommer den att automatiskt bli nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka