Accepterad lirarenduvet | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lirarenduvet

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199798520551/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d918ae7

Vad är din discord tagg? anderzon1235

Vem var det som bannade dig? bl11zz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-30 140048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var så här jag och en då kompis var påväg upp till paleto till nån mc klubb och för min granne rpade som mc då så vi ville kolla om han var där och de var han och så frågar han hur jag visste att han var där så skrev jag /pm (id) jag har esp och sen vart jag bannad efter det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om jag ska vara 100% ärlig så fuskade faktisk jag. Det var väldigt idiotiskt gjort av mig och när detta hände så var jag med fel umgäng och blev utsatt av grovt grupptryck med saker som jag igentligen inte ville göra.. Jag trodde inte att det skulle komma med konsekvenser, men nu i efterhand förstår jag att det var jättedumt och jag ångrar ärligt sönder det. Jag använde en fuskmeny för att kunna se vart folk är och så gav jag mig själv en bil, och precis när jag skulle ge mig bilen så blev jag bannad, Och jag går än idag och ångrar så jävla mycket att jag var så dålig att jag behövde så kallat esp. Jag gillar verkligen den här servern och gör allt för att komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart ingen felaktig ban då jag försökte ge mig själv en bil även använde fusk ett kort tag, Så detta var absolut ingen felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, jag har inte blivit bannad tidigare.Nej jag har aldrig blivit det innan detta var första och sista.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde även ha fattat att det är fel och extremt konstigt då jag igentligen alltid villa spela på servern. Ifall jag hade vart mogen ochn tänkt längre hade detta aldrig hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, faktiskt. Jag har insett att det jag gjorde var onödigt och att de påverkade båda mig och andra negativt Vid tillfället tänkte jag inte igenom konsekvenserna. Men i efterhand förstår jag att det var ett dåligt beslut. Den här händelsen har lärt mig vikten av att följa regler och att det aldrig är värt att riskera något oavsett om det sker av nyfikenhet eller på grund av grupptryck. Jag tar fullt ansvar för det som hände och vill gärna få en chans att visa att jag lärt mig av mina misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka