Nekad Liquor88 | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liquor88

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/XVIIOMVR/

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? SoLonely#2929

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 1999

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär:
Min karaktär heter Kungen Mulatt och är född år 1992 och är 30 år gammal. Han hette till en början Fenrir Veerhausen men böt namn då han fick självförtroende och blev äldre.
Han växte upp i Liberty City men båda föräldrarna dog när han var 15 så han har fått ta hand om sig själv sedan dess.
Han är en riktig pengahaj som alltid har ögonen på priset och använder sig av manipulationstaktiker för att bli den rikaste mannen i staden.
Han drömde om att bli polis som liten men efter att ha sett hur poliserna i staden behandlar hans vänner så har han valt att istället bli kriminell.
Hans största önskan är att tjäna så mycket pengar att han aldrig behöver låna något från någon igen.
Han har kort stubin men kan hantera sin ilska mycket bättre än förr, om någon upprör honom så tar han striden muntligt men är kapabel till annat ifall det krävs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag älskar RP och vill bli bättre på det, jag tror att jag kan bidra med mycket skratt och så till servern och bli bättre och bättre på RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga och intressanta situationer, jag bidrar till både seriöst och kul RP för alla inblandade. Kan även försöka få ännu fler att vilja stanna och spela servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man håller minen och lever ut RP:et till högsta grad. Inte viker sig eller börjar flamsa och faktiskt håller i RP:et. Man ska inte bara tänka på att man själv ska ha kul.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig då jag inte spelat GTA på länge och ville pröva något nytt.

Senast ändrad:
Tillbaka