Accepterad Liquiid | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liquiid

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/molltassss

Ditt Hex-ID: 1100001379d610a

Vad är din discord tagg? Liquid#6934

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skulle hjälpa min irl polare som låg mitt i vägen, till sidan av vägen. Då av misstag tryckte jag på sök igenom istället för lyft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte med en annan i en bil. Vi flög på hoppet vid torget och landade brevid torget i vägen. Jag och min polare hoppas ur och var skadade. Jag ställde mig upp före han och skulle bära ut han till sidan av vägen. När jag skulle ta upp han råka jag trycka på sök igenom istället för lyft. Men jag avbröt igenom sökningen direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Då han inte visste att vi var irl polare och han visste nog inte att jag skulle hjälpa han. Och han trodde säkert att jag råna han då jag råka söka igenom.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte missclickat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara mer nogran i menyerna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka