Liquiid | Ansökan till Support [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liquiid

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper Martinsson

Vad heter du på discord? Liquid#6934

Ange ditt födelsedatum 11 September 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela varje dag, oftast på eftermiddagarna och på kvällen. Oftast sent på kvällen, men för mesta dels är jag aktiv på nätterna.

Berätta om dig själv Jag heter Kasper Martinsson och är 17 år gammal. Tycker om att spela och även kul att spela hockey. Brukar umgås med kompisar på fritiden och tycker om att spela på nätterna för det mesta. samt att spela dator

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt Staff arbete som behövs, kommer även sitta och ha uppe discord på andra skärmen och hålla koll på support. Kommer inte RPa lika mycket då jag vill göra Staff arbete. Jag vill bidra till att inte bara servern blir bättre och även så staff teamet blir bättre. Kommer vara själv gående och kommer ta hjälp av dom högre för att förbättras samt komma fram till vettigare beslut. Kommer alltid hålla en god ton i support ärenden och kommer även att specca folk och ta del av deras RP.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive ett bra tag, drygt över 250 timmar.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Har tröttnat ganska mycket på att RPa själv, så vill ta del av andras RP för att utveckla servern i en positiv riktning. Jag tycker själv att servern behöver mer Supports då spelar antalet bara stiger högre och högre för varje dag som går. Tycker själv att jag har god erfarenhet gällande just RP och kommer bidra med positiv energi till Staff teamet.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Kommer ta itu med det Staff arbete som behövs och kommer bidra med opartiska support ärenden. Kommer lyssna på båda parterna som sitter i support. Kommer inte göra nått beslut förrän jag hört på vad båda parterna har och säga. Kommer även bidra med positiv energi till Staff teamet.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, har bara god erfarenhet från själva RPandet

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dessa är dom jag kan.
/goto
/tpm
/noclip Så man kan flyga runt utan att folk ser.
/revive
/toggleid Så man ser alla "IDN" inom kort avstånd.
/svban
/sqlban
/sqlunban
/kick
/togglename
/giveitem
/setjob
/bring
/freeze
/ooc
/skin
/spec
/sqlbanoffline

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga, är lätt lärd och villig att lära mig saker om det jag är intresserad av.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej inte för tillfället.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka