Lipo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lipo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Lipo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lipo_cs

Vad är din discord tagg? Lipo#6828

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Ingen aning är bannad för "s" :) http://prntscr.com/spfvha

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig har ingen aning varför jag blev bannad. Körde dock lite snabbt men inget som skulle reslutera i ban max böter ing (vet vart det strider mot reglerna)

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej var relativt ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vill gärna veta vad jag kan göra bättre, men antar att det är felaktigt för finns inget som skulle reslutera i en ban som jag gjort så inget just nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej och kommer inte köra 20km försnabbt om det är så pass.

Har du läst våra regler? Ja

Det beror på situationen, hur snabbt körde du? Klippte du vartenda rödljus? Det är lite suntförnuft på den.

MVH Pontus

Det beror på situationen, hur snabbt körde du? Klippte du vartenda rödljus? Det är lite suntförnuft på den.

MVH Pontus
Typ 100 har inte helt koll på hur snabbt man får köra men ser folk som kör mycket snabbare och 100km/h kan ju inte vara ban?

Typ 100 har inte helt koll på hur snabbt man får köra men ser folk som kör mycket snabbare och 100km/h kan ju inte vara ban?
Såhär är det, hade du kört i 100km/h mitt i stan i verkligheten och klippt alla rödljusen? Det är suntförnuft man måste tänka sig för hur man kör! Vi försöker ser alla som gå emot regler men ibland ser vi inte tyvärr. Förstår du vad jag menar med suntförnuft? Inga problem att ge dig en unban vill bara att du ska förstå först :)

Såhär är det, hade du kört i 100km/h mitt i stan i verkligheten och klippt alla rödljusen? Det är suntförnuft man måste tänka sig för hur man kör! Vi försöker ser alla som gå emot regler men ibland ser vi inte tyvärr. Förstår du vad jag menar med suntförnuft? Inga problem att ge dig en unban vill bara att du ska förstå först :)
Vet alla regler, dessutom finns det inga rödljus på en motorväg :)

Du bör inte får en ban om du kör 100km/h på en motorväg som du säger att det är? Känns sjukt märkligt med tanke på att det är 120km/h där

Du bör inte får en ban om du kör 100km/h på en motorväg som du säger att det är? Känns sjukt märkligt med tanke på att det är 120km/h där
Det är ju därför jag antar att det är en felaktig ban?

Jag fixar detta! Du blir godkänd på din banöverklagan och får en andra chans!

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka