Accepterad LiotL | Whitelist ansökning (Alex - Goggle och Cabjor)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.L

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LiotL/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Ljung

Vad är ditt discord namn? LiotL#2365

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och är besatt av polisen, baseboll och datorspel. Hans dröm är att äga en superbil. Han är allmänt trevlig och följer alltid lagen. Han vill gärna jobba och tjäna sina egna pengar då han nyss flyttat från Göteborg där han ägt ett stort Försäkringsbolag som han sålt till en kompis som nu äger det. Han är driftig och vill nå högt i livet. Han bär alltid kostym för att kunna se lite stiligare ut än andra på stan. Min karaktär heter precis som jag Elliot och har inte så mycket vänner här i stan och skulle gärna skapa några antingen genom sina intressen eller jobbet. Han jobbar för tillfället på Postnord och gillar det inte. Han tycker dock att det funkar för tillfället då det hjälper honom få pengar.
För tillfället är hans mål att komma med på ett finare jobb som antingen polis eller Securitas. Han hade dock nöjt sig med Taxi eller bilhandlare. Hans mål inom business är att skapa en ny utsträckning av sitt gamla företag: Björks försäkringar. Han har även en hemsida för Göteborgs butik: https://sites.google.com/view/bjorks-forsakringar-ab/startsida (priserna fungerade bra på den andra servern, förmodligen inte på denna.) Hans dröm är ju att med detta nya företag kunna bli samarbetspartner med ett större bolag som till exempel Taxin eller liknande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag är seriös, fokuserad och älskar RP. Jag tycker att det är viktigt med ordentlig RP utan Meta. Detta för att få en bättre upplevelse för alla.
Jag har gott om tid att spela och har bra idéer om hur man spelar på ett bra sett. Jag har även 6 års erfarenhet av RP varav 5 är som polis på en Eventbaserad server.
Jag kan även bidra med mycket skoj och tar inte allting så seriöst. Det ska vara kul att spela och det är varför jag tycker att ni ska välja mig. Jag blir inte arg ifall någon rånar mig och tar mina saker, utan jag spelar på det och man får helt enkelt jobba för att få tillbaka sakerna. Jag tycker själv att jag kan bidra med kunskap då jag spelar RP i över 6 år.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har pratat runt lite med whitelistade spelare och de verkar tycka satt det är bra, jag vill därför ge det en chans då servern i allmänhet verkar aktiv och seriös. Jag har letat ett tag efter en server att ha som man kan spela på hela tiden och denna verkade helt enkelt best.

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 460 timmar

Hur hittade du Multistaden? FiveM front page

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej , jag har aldrig blivit bannad från någon server tidigare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på SEC (Stockholm Emergency Clan) där jag varit med i ca 3 månade och är polis. Det är dock en server där vi spelar Eventbaserad RP och jag spelar bara där ca 4 timma ri veckan, resten av min tid komemr gå till skolan då jagh går i 1:an på gymnasiet och till denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka