Accepterad LiotL | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.L

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LiotL/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: [1-3165] Elliot.L

Vad är din discord tagg? LiotL#9365

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP & Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning? Kanske för att någon trott att jag är med på en video som jag inte är med på... https://medal.tv/clips/39606030/d1337qfxT6fB Jag har aldrig använt ett vapen på servern och ni kan kolla det i loggsen så det kan omöjligt varit jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte, var inte inne när det hände. Vad jag vet finns det häller inget bevis på att det var jag på videon vilket det inte var, så vet verkligen inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag blivit bannad för något jag inte gjort... Saken är den. Jag har sett videon och det är inte jag. Jag tror inte ens att jag var inne just då?! Jag undrar också hur ni lyckats koppla detta till mig. För jag har inget med detta att göra?!
Saken är den. Detta skulle kunna vara kopplat till när jag tog en pistol från en polis i en RP situation. Jag tog den då Ambulansen IRL har rätten till det pga säkerhetsskäl, jag förklarar gärna noggrannare om ni inte tror mig. Jag läser just nu till polis så har ganska bra koll på vad ambulansen och polisen får/inte får göra. Om det nu ändå skulle gå som FRP skulle jag vela fråga, är det bra RP att från att vara död, ingen puls till att helt plötsligt bara hoppa upp och ta en polis gisslan framför 2 sjukvårdare och 3-6 poliser? Förmodligen inte? Nej precis. Så där har vi ett problem också. Jag skulle även vela säga det att jag har en batong då jag inte kan få en ficklampa av någon. Jag har fått den godkänd och den RP:as som en ficklampa, jag använder den som nödvärn eftersom personen som var DÖD attackerade mig från ingenstans samt min kollega. Tack!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad men de har överklagats och lyckats. Jag har aldrig varit bannad längre än några timmar innan bannen blivit överklagad. Jag har där lyckats bevisa att jag varit oskyldig. Jag skulle gärna vela se bevis på att det var jag då det inte var det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag har inte gjort något fel!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tyvärr inte, som sagt, jag har inte gjort något fel!

Har du läst våra regler? Ja

[EDIT]
Jag har analyserat detta klippet (https://medal.tv/clips/39606030/d1337qfxT6fB) och har kommit fram till 3 saker.
1. Beroende på när detta hände kan vi bara kolla loggarna, Medal sparar tid när videon spelades in så om ägaren kan visa när den togs kan vi kolla i loggarna vad som hände då. Vi kan då bevisa att det inte var jag då Sjukvårdaren dog.
2. Är det verkligen realistiskt att föst försöka preja en sjukvårdare och sedan totalt maskera hen när hen kör sin bil?! Inte riktigt...
3. Det kan inte ha varit jag då jag inte får köra vår V90cc. Jag vill inte förlora mitt jobb. Du kan kolla med min Chef om ni inte tror mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka