Nekad lioo_v1 | Beslut Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lioo_v1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Ditt discord namn: lioo_v1

Ditt Hex-ID: steam:110000135901913

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och ban. Tycker att jag borde få 2 varningar ist för indragen, men det är 100 procent upp till er.

Vem/vilka tog beslutet? Vacwille, enzo och korpen.

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag tog en kille i th i greenzone.

Hur är beslutet felaktigt? Det var inte felaktigt jag tog en kille i th i gz, men i den situationen var jag väldigt stressad eftersom att polisen var påväg och han hade låst in mig så jag gjorde det första jag tänkte på och tog upp vapnet och tog han i th. Jag förstår till hundra procent att det är greenzone och att man inte ska utföra kriminella aktiviteter där, men som sagt så var jag väldigt stressad och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag var bara en vanlig kriminell som inte ville bli tagen av polisen. Sen vet jag inte om ni märkte men jag körde där ifrån så att jag sedan inte skulle bli tagen av polisen och det var innan polisen han komma. Vet inte vad ni tycker men jag tycker att jag borde få 2 varningar ist för indragen, har lärt mig av mina misstag och var väldigt trött eftersom att klockan var 6 på morgonen. Hade redan två varningar men de hade jag i ungefär 2 månader och vad jag vet så borde de ha gått bort efter 1 månad. Sen andra gången så hade han ringt polisen så jag gjorde samma sak för att inte hamna i fängelset. Jag har nu lärt mig att tänka mig för innan jag gör nått så att jag till exempel inte bara riktar och tvingar han att öppna. För att det finns ju oftast bättre alternativ än att ta upp vapen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan inte lägga in bilden men ni kan säkert se det, det är ifrån univesync boten. Det står "Bevis: i pm". Har inte fått bevis i någons pm. Så jag har inte fått se något bevis. (Kan skicka bild i någons pm om ni vill ha bilder kunde inte lägga in här).

Senast ändrad:
Om jag inte minns helt fel så har du haft indragen Krim sedan tidigare. Det är därför vi valde att dra den nu med. Men @Enzo_ får avgöra då han är Krim ansv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka