Nekad Lionel | Medlem ansökning (Elias)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lionel

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lionel

Vad är ditt discord namn? kzakoo.

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lionel Kastrioti

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bra, Hjälpsam , Bra personalitet

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Spelat mycket rp innan men jag ska ha respekt mot alla och har framtidsplaner av att jobba

Vad kan du bidra med till serverns RP? Delta aktivt i spelet Var en aktiv deltagare genom att engagera dig i interaktioner och bidra till dialoger. Ju mer du investerar i spelet, desto roligare blir det för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man anpassar sin strategi eller sitt beteende för att gynna den andra personen eller laget i en viss situation, istället för att fokusera på sin egen vinst. Detta kan ske i olika sammanhang, som i spel, förhandlingar eller samarbeten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, Jag bidrar till alla regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, Aggressivitet eller provokationer. Servern ska inte användas som en mötesplats för dejting; vi är här för att spela. Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte så mycket men jag har mycket att bidra till servern och har bra personlighet. och vil hjälpa serverns medlemmar.

Nekad spelar på annan fivem server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka