Nekad lionbaren | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lionbaren

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? lionbaren

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Claes Ohlsson 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, smart och stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär var född i en liten stad som kallades för Rosengården. Jag växte upp bland de kriminellt aktivitet där och hatade och bo där. Jag såg från fönstret att det kommer många poliser dit varenda dag. En dag när polisen kom så valde jag och gå ner till de. Jag frågade de frågor och vad som händer här, varför de kom hit varje dag. De ville inte ge ut information till mig. Så jag bestämde endag och bli en polis. Jag pluggade vidare till polisen och försöker plugga tills bli polis och stoppa de kriminella aktivitetet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att rpa bra och följa alla regler och ha kul,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för alla och om man förlorar får man ta det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Att döda eller slå andra spelare. VDM Att använda fordonet som ett vapen. FEARRP Att inte värna om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Att spela för motpartens vinst betyder att man agerar på ett sätt som hjälper den andra parten att vinna eller få ett bra resultat. Istället för att bara tänka på sin egen fördel försöker man också ta hänsyn till vad som är bäst för motparten. 😅

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
har gjort de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka