Accepterad Lion martensson | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lion

Vad är ditt discord namn? Smokezz#3478

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karatär heter Lion Martnesson han är 22 år gammal och han vill jobba som bilmekaniker. Han flytade i från unive i 5 månader men nu är han tillbaka igen och vill söka om medborgar skap. För på sina jobbintervjuer så behöver man ha medborgar skap och bevis. Om Lion inte får jobbet så skulle han bli kriminell för att samla in sina pengar till sig själv så han kan leva sitt liv som han vill. Det är lions dröm. Hans dörm bil är en Bmw m5 e60 som han samlar ihop till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att kunna utveckla min RP som medlem. För dem flesta jobben behöver man vara medlem och därför vill jag bli medlem. Man behöver medlem för att kunna skriva i twitter och om man kan det så kan man utveckla sin rp väldigt mycket. Det jag vill är att ha bra social rp och ha bra rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med att kunna rpa så bra som möjligt och man rpar som bäst som medlem. Man behöver medlem för dem fl

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rpar ett senario som man vet att man kommer förlora. Att man rpar ett senario som man vet att man inte kommer vinna

Hur hittade du Unive? MIna kompisar bad mig gå in och köra lite på Unive. Gick in och tyckte det fanns bra scripts. Så valde att bli medlem och sen efter det så körde jag i några månader sen så valde jag att pausa. Sen nu vill jag bli medlem och börja rpa igen.

Han har rpat på unive i över 1år men han slutade och kom tillbaka nu. Han har bra koll och kunskap om rp samt unives regler.

Tillbaka