Lion martensson | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lion

Vad är ditt discord namn? Smokezz#3478

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lion martensson han är 20 år gammal och är 1,90 cm lång hans mål med livet är att bli en bilmekaniker. Lions uppväckts var med sin pappa Lars och sin mamma Julia. han levt med bilar i hela sitt liv. När han var 2 år gammal så fick han sin första låd bil och det var då hela intresset började. Han vid 10 år så fick han fick sin första el lådbil då han och hans pappa började skruva/meka i garaget. Han åkte rundor i hela byn med den och till och med vissa dagar åktee han till skolan med den. Hans mamma gillade inte låd bilen riktigt för att den körde i 30 kmh och hon visste inte vad Lion skulle göra med den. Lion blev bara äldre och äldre och några år senare var han 15 år han skulle precis ta sitt AM körkort till epa. För han hade meckat i hop en epa i 1 år med sen farsha. Han skulle vilja fortsätta på det spåret i unive staden så han ska idagt eller imorgon fråga presidenten om han kan få en medlemskap i staden unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att kunna Rpa skaffa jobb och stötta unive. jag vill även ha Roligt Rp med mina kompisar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som har gjort mig intreserad är att kompisar har spelat på unive server och sagt till mig att har du ändå Gta 5 kan du ladda ner Five m och rpa på servern unive. dem sa att unive var exakt som i verkligheten men fast på en skärm.

Hur hittade du Unive? Min kompisar hade spelat på den länge sen den hete multistaden och dem sa att Den var rlig och det var bra folk inne på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roll spel är att hjälpa servern så mycket jag kan och Bli jäkligt bra på Rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att unppnå på unive är att bli så bra på Rp som möjligt och att hjälpa Unive så mycket jag kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har aldrig varit aktiv på någon annan server och kommer aldrig vara det heller.

Tillbaka