Accepterad Lion martensson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: rdm ~Bosse. Återstår: 1 dagar 23 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog ner en grabb men det hade varit senario bakom de i 30-45 min

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar wictor och cwalle göransson vi skulle kidnappa en grabb för att försöka få fram våra grabbas kroppar så vi skulle kunna få dem till liv. därför valde jag att kidnappa honom ta ut fakta om han och ta ut fakta var dem blev dumpade. jag fick ut all fakta så vi körde ner där dem hade dumpats. Och där var min kompis wictor som höll min andra kompis i handen. vi körde med wictor till sjukan och vi hade axel med oss. Vi satte på han ögon bindel och hörselkåper. han hoppar ut ur bilen och skriver /me tar av. Vi springer efter han i typ 3 minuter. Sedan så tröttnar jag så jag slår ner an och rpar på att jag lyfter han. Men han rpar inte på det han brar springer jag slår ner han 3 gånger och skriver lyfter upp han. Men han skiter i det. Sedan så när jag skulle springa ifatt honom så blir jag bannad av Bosse. Mitt i ett scenario och jag blir faktiskt lite trött. för jag hade kämpat hårt för att få fram axel för att mina grabbar skulle överleva. för att få en bättre rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig för i värkligheten så hade du nog inte slått ner han du hade nog tagit kniv. Men efter som det står att regler att man inte får göra det. så väljer jag att slå ner han och rpa. jag tycker inte det är RDM för det är inte Radom Deaf Match. för jag har en anledning att slå han för att han inte ska gola ner till polisen eller att ahn ska skicka flera grabba rpå oss. Så jag tycker inte det är RDM.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för VDM en gång för det buggade och jag råka köra på någon. jag blev bannad för copbait. för att jag körde ifrån en Securitas och pekade finger. Jag har blivit felaktigt bannad med. Jag blev bannad för emote abus när vi skulle fly fängelsets. sen kommer ja inte ihåg mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag vet faktiskt inte vad jag hade kunnat göra annorlunda för man kan inte göra något annat i det scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att jag tycker inte det är RDM för att jag har anledning att slå ner han men jag förstår om jag int hade haft det då förstår jag att jag skulle blivit bannad för de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår de

Tillbaka