Nekad Lion martensson | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037/

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: FailRP droppar när polis sptrmarn ~Gunnar. Återstår: 9 dagar 23 timmar 17 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för att jag kastade ut saker när polisen stormade jag förstår inte riktigt varför jag blev bannad men tror det var därför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom precis in vid metaffetaminet och skulle göra lite meth men sen stormade polisen och jag kastade ut alla mina saker när dem kom och sen gick det ett tag blev släppt men dagen efter fick jag bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jatg tycker att den var lite felaktig för att jag tänkte att jag kastar ut sakerna så att jag inte skulle åka fast. Men sen var det tydligen FailRp men det visste inte jag har läst reglerna och hittar inte en regel som det står att man inte får kasta ut vapen/droger när polisen kommer/stormar

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för Emote abus men har aldrig gjoirt om det eller tänkt på det.
Sen har jag blivbit bannad för jag var kaxxig mot tjänste man det var suntförnuft.
sen har det varit lite felaktiga banner men det har löst sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde behållit allt jag hade på mig och tagit straffet men tänkte att jag kunde kasta ut det och gömma det för vi var så många.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig jag kommer aldrig göra om det för jag vill ta det lugnt och Rpa en helg det är svin kul speciellt på denna servern. :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka