Accepterad Lion martensson | Ban överklagan [KleckeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? KleckeN

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Fail rp , Sitter 2 på en cykel (ena på styret och hoppar från ett stup. Går ut om: 0 dagar 23 timmar 50 minuter Placerad av: KleckeeN

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi flög ner för ett litet stup och vi satt 2 på cykeln. 1 på styret och en trampade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi satt vid det lill astupet på vägen upp mot dammen. Då vi kollade ner för en kulle. Sedan så såg vi en rolig sak vid cykeln som gjorde att vi skrattade så mycket så vi inte fick luft och när jag skrattade så råkade jag trycka in W knappen mitt i allt så virullade ner och studsade vid sidan ner mot stupet. Vi rpade på våra skador som vi fick och sen så gick vi och rpade med en gammal kompis till mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker nog att det är lite halvt rätt och halvt fel. JAg råkade missclicka och förstår att man ska rpa på miss men kunde inte göra något åt saken så jag gjorde det bästa av saken och rpade på skadorna. och det som jag tyckte var lite fel var att vi/jakg kunde inte göra så mycket för vi rullade ner och rpade endå det bästa jag kunde så tyckte det var lite halvt halvt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några bans sedan tidigare bans för typ 5 månader sedan och kommer inte ihåg exakt vad det är men det är lite blandat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vi/jag hade kunnat göra är att vi inte skulle utmanat ödet att man sitter 2 på en cykel vid sidan av en kulle och även att jag/vi skulle rpat kanske lite mera på våra skador som man hade fått av det. Vi hade bara kunnat sätta osss på marken så vi inte rullade. emn var lite trött och tänkte inte efter riktigt och ville bara ha lite kul men förstår att det är fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har full förståelse för det och kommer inte göra om det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har full förstålse för det

Du verkar ha lärt dig av ditt fel och hoppas på att det inte upprepas igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka