Nekad Lion martensson | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037/

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? Igrmannen

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: emot abus ~lgrmannen. Återstår: 9 dagar 8 timmar 51 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att. Jag och min kompis vi åkte i fängelse för butiksrån. Vi kom till fängelse och var där i 30 min. vi fick ungefär 600 minuter fängelse. min kompis hade kniv, mobil, dator, c4och buntband. Och jag hade Pistol,2 gram kokain, skott,buntband och moil/mat. När vi kom till fängelset så blev vi igenom sökta. Jag fick behålla maten och min kompis fick behålla tiger balsam och sin dator. Vi tänkte göra ett roligt senario efter som, polisen var i det rummet där dem levererar maten så tänkte vi att vi skulle rymma på något sätt. Och vi tänkte och tänkte. Sen kom min kompis på att han hade en dator på sig. Och då tänkte vi båda att vi kunde Rpa på att vi hackade dörrsystemet. Så vi håller på att Rpa och skriver /sme hackar systemet. /sme hackar. /sme hackning lyckades. vi båda tänkte att vi kunde göra den emoten som man sitter ner på och reser sig upp. Så vi gör den vid dörren så vi åker igenom och vi Rpar på att vi hackade oss igenom systemet. Vi båda tänkte att det var smart och tänkte att vi inte kunde få en ban på det men ändå att det kunde vara emote abus. Men vi båda tänkte att vi Rpade ju på det så vi skulle nog kanske inte bli banade. Men tillslut efter 1 minut blev vi banade och jag ber så hemskt mycket om utrsäkt och lovar att jag aldrig kommer göra om det det var det dummaste jag kunde har gjort för att jag känner nu i efter han att det var skit dumt gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompisar kom in i fängelse för ett butiks rån vi gjorde så vi kom till fängelset och hade rätt mycket saker på oss som te.x pistol, knivar, mat, kokain, skott, tiger balsam, dator, mobiler och lite mer. Min kompis fick då behålla sin dator och tiger balsam och jag fick behålla mat. vi satt i fängelse och satt där i typ 30 minuter och vi tyckte det var tråkigt. Så vi tänkte att vi kunde göra ett senario av det hela. Eftersom det stod en poilis där man levererar mat så tänkte vi att vi kunde ta datorn och hacka systemet. Så vi tar datorn och går till dörren. Vi tänkte då att vi kunde Rpa på att vi skulle hacka dörr systemet. Så vi går till dörren skriver/sme hackar förrsystemet. /sme hackar system /sme hackning av system avklarat. Vi gör emoten när man sätter sig ner och reser sig så åker man igenom dörren. Vi åker igenom dörren så tänker vi att vi kanske kan bli bannade av emote abus men så tänkte vi att viRpade ju på att vi hackade dörrsystemet så tänkte vi inte på det mer. Sen efter 1 minut så blir vi sparkade ur unive och blir bannade i 10 dagar och indragna roller. Och jag och min kompis blir arga på oss själva för vi kan ju inte Rpa som krim och jag tyckte det var synd för vi köpte upp ett gäng för 7 dagar sedan så vi båda har ett nytt upstartat gäng. Så jag blir såklart less på mig själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det vi gjorde var fel men ändå rätt. Det som var fel var att vi emoteatde oss igenom dörren och det är fel men vi Rpade på det. Så jag tycker både och. Om det nu är så att vi blir unbanad och får tillbaka rollerna så kommer jag inte bryta en regel inom krim eller vanligt för unive är den bästa svenska servern att Rpa på och jag blir less på mig själv när jag tänkter på vad jag har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 3 bans men 2 av dem var felaktiga bans som jag inte gjorde fel på Men den ena var för 2 dagar sedan för jag blev anklagad för att ha skottat någon uppe i nacken men det var inte jag så tandy tar väck den och säger förlåt. och den andra var att jag blev anklagad för vdm men det var inte heller jag. men blev fortfarande rädd att jag inte skulle få Rpa på unive mer. Och den bannen som var rätt var att jag och min kompis blev hotade av ett gäng. På plats kom Securitas fort. Min kompis blir arresterad och jag drar sen så drar jag till Securitas kontoret för att snacka om vad jag gjorde fel. Sen tar Securitas anställda upp en taser och jag säger vad fan håller du på med och kör en bit bort för att snacka med han som jobbade inom Securitas men då får jag en ban 7 dagar och blir arg för jag vill såklart Rpa med mina kompisar och ha det kul. Och nu under denna dagen har jag försökt göra allt i min makt för att bli unbanad. Och jag skulle bli så himla glad om ni skulle kunna gör något åt det. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att ni tar emot ursäkten. Förlåt . Ha en bra fortsatt dag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda är att inte vara så dum att göra sånt och att vänta i fängelse som man ska göra om man har gjort något fel. Och jag har verkligen lärt mig en väldigt stor läxa. Och Förlåt ber så hemskt mycket om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig något om min ban. Jag ska aldrig göra om något sånt och inte vara lika dum och göra om något sånt här a. Jag ber skit mycket om ursäkt och förlåt för det jag har gjort hoppas ni tar emot min förlåtelse ha en fårtsatt bra dag och förlåt en gång till.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka