Accepterad Lion martensson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? Akaam

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: beozbt Anledning: Idiot terrodåd Placerad av: Akam-o ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde terrodåd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i ett senario som var gängsenario. Sen så 2 timmar efter så kom en helt ny helper och tog det och jag fick indraget han sa inte varför jag fick indraget men han sa. För senariot du/ni gjorde vcar jätte dåligt. Tyckte inte att jag kunde lära mig av mitt misstag när jag inte vvet vad som var fel eller att det inte fanns ett klipp. Så jag valde att gå till trygghansa och skjuta Jacob akerman min gammla boss då jag sköt honom i huvudet 3 gånger sen loggade jag. senare gick jag in sköt han i huvudet igen sen lämnade jag. Sen blev jag perma för terrodåd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tyckte inte den var felaktig men blev arg för att det kom en ny helper som hade varit helper i 2 dagarr som tog det och fick ingen förklaring alls varför jag fick ban. Sen bannade akaam mig för han var den som speccade terrodådet på trygghansa. Även jag hade inte spelat innan dess på 2 månader för att jag tog en paus med rpandet för tyckte inte det var så roligt. För många slutade. Ville tillbaka och rpa lite så hände det. Så tänkte jag att jag inte brydde mig. Men nu hade det varit roligt att rpa igen och krimrpa lite

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har många banns typ 40-50 vet inte exakt anledning på allt och det var riktigt längesen jag rpade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade bara kunnat stänga av och köra något annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte ta ett beslut fort för kanske ångrar det senare. och att man inte ska skjuta på Trygg-Hansa. Även att det kanske inte är värt i alla fall att göra ett terrodåd. Det är bara dumt o man kasnke ångra det så det är inte värt det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Eftersom det nu gått flera månader så beslutar jag att ge dig en till chans, men du hade också tidigare 40 bans och kommer du in och skapar minsta problem då kommer du åter sättas på blacklist omgående.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka