Nekad Lion martensson | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Lion

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2007

Vad heter du på discord? Smokezz#3478

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela oftast spela mellan
Måndag15:30-22:15
Tisdag 15:30-22:15
Onsdag 15:30-22:15
Torsdag 15:30-22:15
Fredag 15:30-03:30
Lördag 12:00-03:30
Söndag 12:00-22:15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive konstant sedan 3-4 månader tillbaka

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle RPA som vanligt men bara hålla lite mer koll när man RPAR och kolla vilka som kanske snacka OOC eller håller på att VDMAR. För vissa gånger kanske när du skriver en /Report så hittar dem inte människor som gör fel. Jag skulle även ta det väldigt seriöst som att spela som servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt är att det känns roligt att ta ett lite större ansvar än vad man har gjort. Det skulle även varit skit kul att hjälpa staff teamet lite. Det är även att man ser så många göra fel och man gör en /Report och klippar men dem hinner inte se vem det var för vi har inte /toggleid så man kan se id hela tiden

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna bidra väldigt mycket eftersom jag ROAR mycket och ser många folk som gör fel. Jag tror även att alla servervakter hjälper till rätt mycket. För alla trainees kanske inte ser alla eller mods. Och dem som RPAR kanske har en annan sida en dem som noclippar.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att just jag ska bli servervakt för att jag RPAR mycket och ser väldigt många som gör fel i RPANDET som kanske inte alla hinner kicka eller så. Det hade även varit roligt att hjälpa till litegrann på servern på ett annat sätt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vil hjälpa servern att få mera seriösa spelare och kicka dem som håller på att lalla. Jag vill bara hjälpa servern på ett annat sätt en att RPA. Jag vill hjälpa till och RPA så det känns perfekt och bli servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte så goda kunskaper men jag kan dem viktigaste komandsen te.x /toggleid /svbann(id)(och anledning) /kick(id)anledning) /revive(id) /sv(för att skriva i sv chatt)

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har blivit bannad för lalla 2 gånger när jag var ny. Men annars har jag blivit bannad för emote abus och det var när jag och min kompis RPADE på att vi hackade en dörr med en dator vi hade. Sen så gjorde vi sitt emoten och åkte igenom dörren och blev bannad. Sen har jag blivit bannad när jag droppade knark när polisen kom in vid methet föra att jag inte skulle få bann men annars har jag bara blivit felaktigt bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag har aldrig spelat på någon annan server

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka