Accepterad Linxzy | Medlem ansökning [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luffare

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Kush_buddy

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille andersson,25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam.snäll, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en självsäker och reflekterande person vid namn Wille Andersson,som växte upp i en liten stad där han tidigt utvecklade en kärlek för naturen och konst. Hans föräldrar var båda konstnärer, vilket påverkade hans kreativitet och uppskattning för estetik, men också hans känsla av att vara åtskild från sin omvärld. Wille har alltid känt en viss distans till sina föräldrar, som ofta var förlorade i sina egna världar. Detta ledde till att han tillbringade mycket tid ensam i naturen, där han utvecklade en djup förståelse för sig själv och världen omkring honom. Hans barndom präglades också av en bristande social interaktion, vilket gjorde att han utvecklade en viss blyghet och svårigheter att knyta nära relationer. Wille är en introvert individ med en stark känsla för rättvisa och ett stort behov av att förstå världen på djupet. Han har en analytisk och filosofisk sida, ofta djupt engagerad i tankar om existens, moral och mänsklig natur. Han har också en stor medkänsla för andra, även om han ibland har svårt att uttrycka det. Hans mål är att hitta sin plats i världen och kunna göra en positiv skillnad, men han kämpar med att hitta balans mellan att följa sin inre kompass och att anpassa sig till samhällets förväntningar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många olika aspekter inom serverns rollspel, särskilt genom att hjälpa till att skapa en levande och engagerande spelvärld. Jag kan bidra med idéer för karaktärer, berättelser, och världens bakgrundshistoria. Dessutom kan jag hjälpa till att formulera regler, skapa scenarier för spelmöten eller ge tips på hur man kan driva berättelsen framåt på ett dynamiskt sätt. Om du behöver inspiration för världen eller för att utveckla en karaktär kan jag ge kreativa förslag och hålla den röda tråden konsekvent under spelets gång.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motparten i rollspel innebär att man i vissa situationer tar på sig rollen som en karaktär eller en entitet som inte är ens egen. Istället för att enbart fokusera på sin egen karaktärs handlingar och val, spelar man också den andra spelarens karaktär eller motståndare i vissa scener eller för att driva berättelsen framåt. Detta kan göras för att ge spelet en större dynamik, introducera oväntade händelser eller för att skapa mer komplexa konflikter

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Glömt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt för nuft cop bait frp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att de ej e ai

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka