Accepterad Linxzy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luffare

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199520003253/

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf7b4b5

Vad är din discord tagg? @real_l71

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: nive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja gjorde fel och tog ut lite pengar från pengar kassan jag la tbx dem senare men ja blev it tillsagd sen fick ja indraget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbade på mc-speciallisterna och va väl-erfaren jag gjorde så jävla mycket fel förlåt för ordet men de e sant och jag ber om ursäkt de jag gjorde va inte rätt jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara blivit bannad för ut för jag it hade voice changer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte va korrupt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

@Linxzy Förstår inte riktigt, du gjorde en besluts överklagan som blev godkänd idag? Är detta ett separat ärende?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka