Nekad Linusss | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linusss

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Dibbe.

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andre Smith, han har lyckats skaffa ett jobb på postnord och försöker fixa sitt liv. Han är 25 år gammal och känner sig ensam. Andre storebror är en av dem största i staden och styr mycket inom de kriminella gängen. Andre har försökt vända på livet och gå den lagliga vägen men det är svårt när man kan mycket om vapen och droger och ofta blir dömd efter fördomar. Allt det kriminella började redan som ung. Andres storebror behövde hjälp med ett rån uppe i Beverly Hills. Andre var osäker men följde med ändå eftersom att han inte ville göra sin storebror besviken. Väl uppe i bergen hittar dem killen som ska rånas en rik man i 40 års åldern. det var första gången Andre såg någon bli hotad med kniv. Andre gillade känslan av makt och att kunna styra och ställ. Efter rånet blev det mer och mer kriminella saker, det började med små snatterier från butiker och annat men det gick sedan till samma saker som Andres storebror, att börja råna folk och banker. Det var ett snabbt sätt att tjäna pengar och det var även roligt. En dag försökte Andre ta tag i sitt liv och försöka ta sig ifrån “gatan”. Den gången lärde han sig att gatan sitter i honom, att han är menad för gatan och att det är inget han längre kan springa ifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka bygga upp så stort kontaktnät som möjligt, Kommer också bidra till den sociala rpn mycket eftersom jag sträver efter kontaktnät somsagt. Jag vet också hur man bygger upp stora scenarion som båda parter tycker om eftersom jag har massvis med erfarenhet inom rp. Kommer också höja rp nivån då min rp är bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda parter ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat massvis med servrar, Har också spelat här under tidigare tillfällen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? na

Nekad, utveckla med på regler. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Tillbaka