Nekad Linusss | Medlem ansökning [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusss

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Dibbe#0983

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en vältränad kille som har mål om att göra att alla medborgare känner sig bekväma i staden och ha vill stoppa all kriminalitet runt om i staden. Hans namn är Linus Larsson och har ett vettigt beteende och tolererar inte nazism eller rasism bland annat. Linus är tidigare utbildad till militärbefäl. Men innan han blev militär så var han en duktig polis men han sa upp sig då han fick inbjudan till militären vid 28 års ålder.Linus var i militären i 9 år men han slutade då han behövde åka hem för hans mamma var svårt sjuk då hon hade cancer och efter 38 dagar efter Linus åkte hem avled hon och Linus blev svårt skadad inom sig och kom aldrig tillbaka till militären men nu när han han fyllt 40 är han redo för nya utmaningar i just denna stad som polis. Hans mål är att göra sin mamma stolt genom att stoppa all droghandeln då hennes pappa var en grov knarkare och alkoholist då han avled när Linus Mamma var 11 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med otroligt roliga scenarion för alla. Jag kommer också försöka bygga på den sociala rpn eftersom att det är nyckeln till det hela. Jag har mycket erfarenhet inom poliskåren samt kriminella nätverk då jag har 1500+ på fivem och har hunnit med det mesta. Jag vet hur man ska bygga upp ett scenario som är roligt för alla kan man säga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska se till så att båda parterna har roligt under scenariots gång, För att alla ska ha roligt ska man inte göra ett scenario till ens egen vinning.

Hur hittade du Unive? Jag har kört här förut när den hette Multistaden och ska lira lite här nu tänkte jag. Har även flera vänner här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka