Nekad Linusss | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusss

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353057898/

Ditt Hex-ID: 11000011769886a

Vad är din discord tagg? Dibbe#0983

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa en rasistisk kommentar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spela blackjack och torskade alla mina pengar och i stundens hetta så slank det ur mig ett rasistiskt ord och man ser även i klippet att jag reagerar och att jag ångrar det direkt och ber om ursäkt. Jag hade också inte en aning om att det var en streamer där och jag ber hemskt mycket om ursäkt till han och hans tittare som hörde det. Man ser också att jag sitter vid black jack bordet innan han kommer så att ni inte tror att jag streamsnipade eller liknande hade helt enkelt ingen aning om att han var en streamer, Men hur som helst är det inte okej och jag ångrar det grovt. Jag sa också inte ordet till någon utan det bara slank ur mig eftersom att jag blev frustrerad men det är fortfarande fel av mig och jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt rätt av Ludde eftersom att jag bröt mot reglerna men jag tycker att jag förtjänar en unban då jag har 6 bans på 3 år på denna server vilket tyder på att jag inte brukar göra misstag. Jag tycker också att jag förtjänar en unban eftersom att det var ett misstag och alla gör misstag och denna gång var det jag tyvärr.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 6 gånger tidigare men ingen av dom inom de 3 senaste månaderna så kommer ej ihåg dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle varit tyst och tänkt på vad jag säger innan jag pratar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska tänka på vad man säger innan man bara slänger ur sig det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka