Accepterad Linuspinus | Whitelist ansökning [Colin-SD] [A.Willim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198268807025

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Linus#1439

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som bott i staden ett bra tag och vet hur saker och ting ligger till angående de kriminella och det lagliga. Har varit kriminell 80% av min tid på servern och vet exakt vad som krävs mentalt och regelmässigt. Uppväxten var inte lätt. Ensam stående mamma med sin storabrorsa Attle som snabbt drog sig in i kriminalitet och detta blev min förebild då jag inte hade någon pappa roll i familjen. fick följa med på små bus och det ledde till att vi blev ett starkt band och vi är nu en blodsbroder duo som är välkänd i staden. Morsan bor i en 1:a uppe i paleto men de träffas inte speciellt ofta,Då mamman vet vad han och Attle sysslar med. Men lite mer info om Linus. Linus är en extremt bra förare när det gäller bil och 2 hjul. i Hans betong block var de mke buskörning med crossar och baxade bilar. Hane självlärd förare. Han och Attle håller ihop och gör allt med varann, dom kör för varann till 110%. Detta är ett tecken på att bägge har bra lojalitet till folk nära omkring , Han är generös och behandlar de närmaste med mycket respekt och är väldigt ödmjuk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad just eftersom jag har varit med sen barnsben där jag sätt och upplevt allt. Detta tillför bra rp då jag vet hur de är och jag överdriver varken våld eller hetsning. Jag kommer tillföra bra rp som jag tidigare gjort också. Har testat på bilfirman snut och lite annat så är erfaren inom yrkena på servern också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen till varfär jag vill bli whitelistad här är pga kör här DAGLIGEN ca 5h+ så känner att jag vill bli whitelistad dessutom är den största anledningen till Whitelisten är för att jag ska gå med i ett gäng vilket kräver whitelist men som sagt har kört 95% av min Rp på denna server och det förklarar bara att servern är bra och jag vill steppa upp och få en högre roll då det är här jag spenderar min fritid.

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsat av en kompis som själv kört här ca 50h mer än mig och jag ångrar inte en sekund på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har goda erfarenheter på vad dom sa göra eftersom jag har spelat på denna server i så pass lång tid. har kört ett långt tag och vet exakt vad som gäller. Med det sagt så kommer detta tillföra roliga och bra scenarion finns fler som kan intyga på detta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte pga ingen av serverna håller kvaliteten, Seriösheten och alla kategorier man kan rabbla upp. multi vinner på alla.

Godkänd efter intervju
Mvh William
discord: ZEYROX#0001
WHITELIST ANSVARIG!
svarar dms snabbt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka