Accepterad Linuspinus | Ban överklagan [Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Användarnamn: Linuspinus

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198757978063/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Niko

Vad är din discord tagg? Sullevan69#2548

Vem var det som bannade dig? Abdi

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej faktiskt jag vart bannad med fullaste allvar har inte blivit bannad på bra länge och ser inte varför jag skulle göra ett såpass stort regelbrott som gör att jag blir pbannad. Var inne igår kväll och spelade och ingen admin eller liknande skrev i ooc och bad mig komma support vilket de inte borde göra pga inget regelbrott. Stängde av för klockan vart sent och ser nu idag att jag e pbannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte bil med min kompis och han körde in t en parkering för att sedan stänga av var på jag idag sedan går in och ser att jage pbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att jag har gjort fel för minns inte och jag skulle MINNAS om jag gjorde combatlogg från senario då jag vet att de förstör Rpn så sjukt mke.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var i min första tiden av rpn. Då jag i början började förstå reglerna och vad som ej va tillåtet osv. slog på gz vid ett mindre senario och sen var det något arbetes missförstånd som slutade i ban men togs sedan hand om i support och fick bli unbannad direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej vad jag kunde gjort då jag påriktigt inte vet varför jag vart bannad. Är förvånad då jag spelar på servern 5-6 timmar om dagen och är sjukt aktiv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet reglerna och vad som gäller så skulle nt göra detta fel (Denna är skriven för Niko då han förtillfället ej kommer in på sitt forum konto jag personligen är unbannad men skriver detta åt niko pga det jag precis skrev Så ni/du som läser denna vet

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka