Accepterad Linuspinus | Ban överklagan [TwitchDim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Användarnamn: Linuspinus

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268807025

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fayye Abdulleh

Vad är din discord tagg? linuspinus#0094

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOG iG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Extremt billig anledning till att banna nästan så att hen gjorde det för att den hade tråkigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vart upplyft på Greenzone på min motoryckel vilket ej är acceptabelt för 5 öre. ber en pojke om hjälp pga min kropp var format som ett stort V . han undrar vad som hänt jag berättar senariot och råkar nämna ''greenzone''5 sekunder senare är jag Pbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det är helt sjukt hur jag som målsägande och utsätt blir direkt Pbannad medans dom som gjorde de inte får ett piss. jag säger ett ord fel med misstag medans dessa två killar 1 gör brott på greenzone 2 kidnappar mig på en motorcykel helt utan senario innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vDm vilket var olyckshändelse pga en person dpswande mitt på vägen när jag körde bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga greenzone finns inte så mke mer. gjorde inget fel annars tycker frf som sagt att det är skumt att jag åker på flygbiljett istället för dom som brött 2 GRUND regler

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. ska ej hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka