Nekad Linuspinus | Ban överklagan [Toxxic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Användarnamn: Linuspinus

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198757978063/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Niko

Vad är din discord tagg? Sullevan69#2548

Vem var det som bannade dig? toxic

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? då vi hade bråttom och körde för rödljus framför snuten men anledning fanns.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis dödat 2 pers i en inteiv skottlossning var på vi drar ifrån snabbt och sedan ser en polis i en korsning. då vi var förföljda av kriminella var vi tvugna att köra mot rött var på vi senare vart bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår admins sida då de egentligen är regelbrott men detta scenario hade en bakgrund vilket gjorde de inte möjligt att stanna då vi ej skulle kunna gå t polisen och be om hjälp då vi var beväpnade med pikadol.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jobb relaterat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt en annan väg hade underlättat men som sagt vi visste ej att det var en polis där de var ren slump.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. (denna är skriven från Niko han själv men framförs på mitt konto då han ej kommer in på sitt forum konto detta är alltså nikos egna ord ej skriven av mig Linus personligen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka