Accepterad Linuspinus | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Användarnamn: Linuspinus

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268807025/

Vad är din discord tagg? Linuspinus#0094

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Köpa bil åh sälja runt hörnet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och 3 andra anställda på Marja Lisa var extremt onöjda med vår lön och Ägarn ville ej höja lönen. Vi strejkade och krävde mer i lön eftersom igår var jag inne i ca 6-8 timmar och sålde bilar hela tiden gjorde ca 1 miljon+ åt marja Lisas. Vart lovad att få provision och fick ingeting. Tycker det är extremt dåligt som chef och vi var 4-5 pers som hade samma åsikter om chefen.

Jag tog ut en Saab för 30tusen vilket inte motsvarar nånting mot det jag tillförde och gav Marja Lisa via mitt hårda slit ändå är det vi arbetstagare som får all skuld och chefen som lever lyx liv

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fall så är det väll att ej ta ut bilen men med tanke på det jobbet och slitet vi gjorde så förtjänar detta jobb ca 10 lax i timmen med tanke på att det är 5 personer som skriker och ska ha hjälp samtidigt. Saaben jag och mina kompanjoner tog ut är inte ens i närheten av dom absurda siffrorna vi tillförde med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej ta ut bil men att ej heller bli lurad på sin arbetsplats

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka