Nekad Linuspinus | Ban överklagan[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Användarnamn: Linuspinus

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268807025

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mysan

Vad är din discord tagg? Linus#1439

Vem var det som bannade dig? chippis

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså kan förstå varför han bannade mig men de finns en hel sida av senacriot som var. vi stormade en kläddbutik där våra fiender var. jag sitter i en bil med pistol och bara står medans mina kompisar slåss. Mina kompisar säger att de är påväg att dö var på jag skottar de 3 som slår mina kompisar. Vi får polis jag och kör upp i ett garage där en polisbil spärrar vägen i garaget och vi inte har någon annan väg ut än att döda polisen vilket jag gör

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi stormade en kläddbutik där våra fiender var. jag sitter i en bil med pistol och bara står medans mina kompisar slåss. Mina kompisar säger att de är påväg att dö var på jag skottar de 3 som slår mina kompisar. Vi får polis jag och kör upp i ett garage där en polisbil spärrar vägen i garaget och vi inte har någon annan väg ut än att döda polisen vilket jag gör och vi rullar där ifrån. Inget mer med det och vi chillar runt i bilen och inte gör onödiga scener sedan när jag går in idag är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel eftersom mina vänner vara nära död och behövde hjälpa de och med polisen var mord min ända utväg hade annars torskat för 3 mord , pistol, och vårdlöshet i trafik.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. angående jobb och comblogg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte utföra lika mke skada men i detta fall var de min ända utväg vilket många förstår tror jag också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jajemän det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad. Vi har tagit åtgärder och din ban återstår. Tråd låst och flyttad till arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka