Accepterad Linuspinus | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Användarnamn: Linuspinus

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268807025

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fayye Abdulleh

Vad är din discord tagg? linuspinus#0094

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm på greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Senariot uppfattades fel i deras ögon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag åh en polare var på greenzone var på han fastnar i marken han frågar ifall jag kan hjälpa mig till med att få han loss. han säger till mig att slå han så han inte buggar kvar i marken. jag ger han 2 slag och han slocknar framför en sequriatas vakt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej felaktigt och förstår verkligen missförståndet och varför det hände men ser som sagt min sida av myntet men det var lite dåligt gjort där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det jag har blivit bannad för innan var Vdm men det var ett missförstånd en kille despawna mitt på vägen vilket gjorde det helt svårt för mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det vi kunde gjort annorlunda jag och min vän (Ahmed Sultan) In game och Addemannen på komradio är att han skulle starta om hjärnan istället för att utföra våld för att få en lösning. det var dumt gjort och vi har lärt oss båda två av misstaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det kommer ej ske igen och vi kommer göra det lättare för att underlätta rpn på servern och för att inte utföra eller göra folk rädda på greenzone vi kommer helt enkelt vara mer defensiva och neutrala i beteendet och starta om hjärnan istället för våld

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka