Accepterad linusooberg | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linus:)

Icke Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
41
Användarnamn: linusooberg

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/qtsq2

Vad är ditt discord namn? Linus #9283

Vad är ditt Hex-ID? 11000010f6a0724

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Anders Granberg är en 23 årig man som nyss studerat färdigt för att bli civilingenjör på KTH och ska ge sig ut i arbetslivet. Han kommer från en fattig familj och har ambitioner att ta sig till toppen och tjäna pengar och ge sina barn den barndomen han aldrig hade. Han är en man som man alltid kan lita på och sviker aldrig sina vänner och familj. Anders främsta intresse är bilar. Han älskar även att arbeta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en seriös rpare som har mycket erfarenhet fast mest på engelska servrar. Jag har mycket tid spenderat på RedlineRP vilket jag skulle säga är en av dem främsta rp servrarna som finns på FiveM RP kvalitetsmässigt. Men jag är sugen på att spela på en svensk server och jag vill vara med och bidra med mina RP kunskaper och få denna server till Sveriges främsta rp server.

Hur många timmar har du på FiveM? 632 Timmar men eftersom jag har Vac ban i cs på detta kontot så är jag ofta inne på mitt andra konto där jag har cs och där har jag cirka 400 timmar på spelet så jag har strax över 1000 timmar på fivem

Tillbaka