Nekad Linusmannen | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusmannen

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? linus.11

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter adel hosofoch adel har nästan alltid varit snäll, enda sen adel var 10 år så har ha har han varit intresserad i bilar och hans dröm är att äga en egen bil firma, adel hosofi har många vänner och han har ett gott humör och ha när alltid go. idag bor han i göteborg med en katt och en fruga, har en bil som han är nöjd med och de är en nissan men hans dröm är att äga en bil firma en dag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och rolig rp, framförallt ska jag göra så det blir bättre scvenarion och längre, roligare och jag är skit bra på rpea,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? astt man ska spela för att det är kul och inte för att vinna detta menas att man ska inte göra regelbrott kanske för att vinna eller massa grejer utan ifall man torskar ett rån så ska man fof ha roligt under förhör kansker

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? kan alla regler, metagaming ta info i ooc, suntförnuft tänka 2 gånger innan man gör något, fearrp värna om sitt liv, combat logging man loggar i scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har rpeat i 2 år vet allting

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

vi har fått godkänt av theodoro att göra ansökan och inte ha cooldown, är inte med i discorden heller ska joina

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka