Accepterad Linusmannen | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linusmannen

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? linus.11

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter adel hosof, Adel har alltid varit ett problem barn, han har autism, adhd och ADD, han har alltid varit lite utanför och inte haft många kompisar men han hade ett par kompisar som var med han varje dag, dem var väldigt mycket med honom i skolan och utanför skolan. adel bodde i ett fattigt hus i angered, han har en pappa, mamma och syster, han var aldrig bra i skolan han fick bara en massa F, utanför skolan var han spring pojke och det var så han hjälpte till att försörja sin familj, hans mamma var väldigt sjuk och kunde inte jobba, hans syster var helt drågad hela tiden och hans pappa var den ända som jobbade, det var väldigt kaos i familjen, han har kompisar som också är springpojkar men när han skulle sälja så var det en civilpolis, han blev gripen och skickad in i 6 månader för narkotikabrott, nu är han 25 och är ute i fängelse, han har kommit ut ur kriminella och han har flyttat till en ny stad, Unive. han är ensam och detta är en ny resa för han. Han är väldigt nervös och vill hitta nya vänner, han vill hitta ett nytt jobb också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och rolig rp, jag är väldigt bra på rp då jag har rpeat i över 3 år, jag spelar mycket fivem då det är väldigt kul och det är skit roligt att göra långa scenarion och göra det roligt för båda partnerna det är skit roligt att rpea generellt och det är verkligen något jag tycker om, jag har många irl polare som gibbar unive och det är roligt att spela med dem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är alltid kul att göra ett scenario oavsett om man vinner eller ifall man förlorar, det sepalr ingen roll det som är viktigast är att man ska ha kul under alla slags sceanrion, bankrån, butiksrån, osv det är kul att göra scenarion med kompisar och även om man torskar så ska det fortsätta att vara kul liksom på förhör tex eller andra efter scenario grejer, det behöver inte vara med polisen heller men kanske oppsen ifall dem dödar än så ska det fortfarande vara roligt och inte bli arg ska man inte bli

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? har ju rpeat i 3 år så kan alla regler, suntförnuft är den viktigaste regeln man ska tänka efter ifall man ska göra något asså skulle ja gjort detta irl, rdm random death match asså man dödar någon utan anledning, vdm viechle deatch match man kör på någon eller abvänder fordonet som vapen, fearrp man värnar om sitt liv, combat logging man loggar i scenario. metagaming man abänder information ooc, KAN ALLA REGLER HAR RPEAT SOM SAGT I 3 ÅR! KAN SÄGA ALLT I INTERVJU SENARE.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 100% har som sagt rollspelat i 3 år så är väldigt erfaren inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka