Accepterad Linusmannen | Ban Överklagan [sleminem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusmannen

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805291751/

Ditt Hex-ID: 11000016df8dce7

Vad är din discord tagg? keys112

Vem var det som bannade dig? sleminem

Bild på banmeddelande: bamnn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag råkade skriva en sak i ooc vilket inte var okej men de var kopierat från tidigare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skriver för att förklara att det jag skrev tidigare kan ha uppfattats på fel sätt. Jag vill förtydliga att det inte var min avsikt och att jag ångrar att jag uttryckte mig på det sättet. När jag skrev det var jag upprörd och frustrerad, vilket påverkade hur jag formulerade mig. Tyvärr ledde det till att jag skrev något som inte speglar vad jag egentligen menade eller mina värderingar. Jag förstår nu att det jag skrev kan ha missförståtts, och jag vill ta ansvar för att förklara att jag inte menade att såra eller förolämpa någon. Jag ber om ursäkt för eventuella missförstånd och hoppas att ni förstår att det var ett impulsivt och ogenomtänkt uttalande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel det erkänner jag och dewt var väldigt dumt det jag skrev jag borde ha tänkt efter och jag tönkte att de var på lall för ja känner några av dem ja sköt emot från början o när ja dog så blev ja sur och det var absolut inte meningen jag lovar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad tidigare några gånger men de var för längesedan i 2022 ungefär när jag var väldigt ny till fivem och då jag inte visste reglerna så mycket och bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har täntkt på vad som hände och vad jag kunde ha gjort annorlunda. Först och främst borde jag ha tagit ett steg tillbaka och försökt lugna ner mig innan jag reagerade. När jag var upprörd borde jag ha väntat lite innan jag skrev något, så att jag inte sa eller skrev något impulsivt. Jag förstår nu att jag inte tänkte tillräckligt på hur mina ord skulle kunna uppfattas av andra. Om jag hade tänkt igenom vad jag ville säga innan jag skrev det, hade det varit lättare att uttrycka mig på ett sätt som inte blev missförstått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig verkligen jag ska aldrig göra såhär igen jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka