Nekad Linusmannen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusmannen

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? Linus.11

Vem var det som bannade dig? Void

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_5014.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi hade ju då en grupp med folk från gänget för att typ snacka när folk var på jobbet eller tex bannade så snackade vi där och detta visste inte staffs om att vi hade en grupp som vi satt i för vi gjorde fult och hade en browser uppe där vi satt i vanliga Krim discorden medans i gruppen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis varit i scenario på Trygg-Hansa med hela gänget ungefär, vi producerade för de är de man får mest Univeados med och vi ville ligga kvar 1st plats så vi tänkte vara där väldigt länge för att komma upp så mycket som möjligt, senare så kom GSF dit och Sons för att försöka skapa problem med oss då vi har krig mot dem och dem cirkulerade runt oss sen började det smällas, vi tog ner alla sen så drog vi därifrån och sen hade vi ett möte med gambino för att försöka prata om detta då dem blev tydligen skjutna på också. Sen fick vi meddelande hoppa support så gjorde vi det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom vi drog en fuling och hade en browser uppe i detta scenariot i andra scenario hade vi sutit i gäng vc vi visste inte ens att de skulle börja smällas för som sagt vi var där inne i produceringen och visste inte vad som hände utanför så allt hände så snabbt vi sköt hela tiden vi hade inte 10 sekunder att andas ens de var fyra gäng där och det blev kaos, men vi satt fortfarande deffade för de är en liksom grej att man har de som vana jag har en bind som gör så jag deffar direkt och ja tänkte inte alla på att vi satt i gruppen vi satt bara med en browser för att man måste de även fast man åker runt bara och inte gör något därför är de rätt tråkigt att sitta deffade man kan inte prata om något liksom därför har vi denna gruppen från början iallafall så borde vi tänkt efter och suttit i vanliga discorden vi var inte bereda på att detta skulle hända alls, jag vet att detta är väldigt dumt att vi hade en sån här grupp och att vi satt i den medans detta hände och att inte typ en staff som theodoro kunde vara med i gruppen för att visa vad som skrivits osv ser väldigt dåligt ut för oss, det finns olika synvinklar på det hela men detta såg dåligt ut kan jag erkänna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad det senaste tre månaderna men har varit bannad under tidigt 2022 då det var så jag började spela unive och fivem så visste inga regler alls nästan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt efter och sagt till alla att hoppa gäng vc nu och haft theodoro i gruppen med oss så han får se att vad vi skriver och när vi pratar osv. Vi borde också inte ens sutit i gruppen från början eftersom vi snackade bara om massa annat vi kunde lika gärna gjort det i gäng vcn inte i en grupp så det bara ställer till problem, vi borde bara sutit deffade så fort vi hörde första skottet och hoppas gäng vc direkt och inte suttit kvar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig väldigt mycket JAG ÅNGRAR DETTA GROVT. Jag vet att detta var väldigt dumt att ha en grupp från första början utan att en staff är inne och ser vad vi skriver och när vi pratar det är väldigt dumt av oss och mig jag ångrar detta så grovt har massor av mina irl vänner som tänkte spela under
Vintern nu och lovet såg fram emot de men de liksom borta nu för de dummaste man kan bli bannad för

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka