Accepterad Linusmannen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusmannen

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? Wesch121

Vem var det som bannade dig? 320 och akam

Bild på banmeddelande: IMG_5458.pngIMG_5457.pngIMG_5456.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För 9 månader sen blev jag bannad för fearrp utav kevinchang, ungefär en månad efter min ban la jag ut ett montage och då ändrades min ban från fearrp till montage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde massor med överklagningar under alla 9 månaderna men jag blev inte unbannad, sen ungefär i juli så var jag på resa så skev min irl kompis till mig att han blev unbannad på unive och jag frågade hur men så sa han att dem hade ju ban wipe, då tänkte jag att jag också var unbannad och så när jag kom hem var jag unbannad jag blev skit glad för jag hade varit bannad så länge så jag gjorde medlem ansökan direkt och jag köpte kriminell roll första dagen, sen andra dagen blev jag bannad på sjukhuset. Jag blev bannad för moezz kom fram och började bråka över en brud och så eskalerade det sig och mina kompisar var inne på sjukhuset och tog vård men då sprang en av moezz grabbar ut och tog mig i TH och avrättade mig sen fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 2 månader efter jag blev bannad igen för typ ingen anledning efter jag köpt Krim och allting så gjorde jag en ansökan till, jag blev godkänd men eftersom det var då skolan började för mig och det är mycket prov och sånt hade jag aldrig tid att ladda ner gta eller att spela så nu när vintern kom så tänkte jag börja igen. Jag laddade ner det för 2-3 dagar sen men jag är fortfarande bannad av akam

https://www.unive.se/threads/linusmannen-ban-%C3%96verklagan-320.225360/#post-819576
här är bevis

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 30 stycken från 2022 mest av dem då det var när jag började med rp och unive var min första server. Jag kunde inte reglerna så bra men nu kan jag dem hur bra som helst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte bråkat på sjukhuset antar jag, jag tog det som ett skämt igentligen för gänget jag var med i kände dem men aa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lägga ut montage det har jag verkligen fattat och inte heller skojbråka som i detta fallet på sjukhuset

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka