Nekad Linused1 | Whitelist ansökning [Hezus Gonzales]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linused1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: Linused1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198205485436/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Israelsson Ed

Vad är ditt discord namn? NASA Limpis#0704

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Karaktär med starka åsikter. Kommer från Italien men har levt i Sverige väldigt länge. Har jobbat inom Polis yrket i Italien. Intresserad inom Bilar och fotboll. Ganska aggressiv av sig, kaxig osv (Men respektfull). 30 års-åldern.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med seriös roleplay och inte fjanta runt. Har letat efter en bra server och min bror tipsade mig om multistaden då han är Admin här så jag känner till reglerna osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill spela på en bra server med seriös rp och det tror jag att ni har.

Hur många timmar har du på FiveM? Ca 25 timmar, 24H 40 min

Hur hittade du Multistaden? Min bror (Pontus) är admin på servern och han berättar väldigt mycket om vad som händer på servern så jag tyckte att de vore kul att själv lira här.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Velocity Networks, Endast en server för bilintresserade som man driftar på. Finns ingen rp där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka