Nekad Linused1 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linused1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198205485436

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Ed

Vad är ditt discord namn? Limpis#0704

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Jönsson. Pelle är en väldigt glad och energisk människa. Pelle är den typiska gamla svensken som inte är rädd för att tjafsa om ungdomarna inte kan bete sig. Han är född år 2000 men väldigt gammal när det kommer till sitt sinne. Han har ett stort intresse för jobb och pengar. Han vill gärna vara chef över stället där han jobbar. Så han är en business man. Han har ett intresse för fina bilar så det är vad han gärna spenderar pengar på. Han är uppvuxen i södra Sverige men flyttade hit för att få en nystart på livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med seriös roleplay och är en väldigt aktiv spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har hört om att denna servern är väldigt bra med hårt jobbande staff.

Hur hittade du Unive? Min bror är support på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att klättra högt i karriären och skaffa minnen för livet med goda vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har testat lite på Swedish Knight men har hört att denna är bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka