Accepterad Linused1 | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linused1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198205485436/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Ed

Vad är ditt discord namn? Limpis#0704

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Pelle Jönsson är hans namn och är född 2000. Pelles intresse har alltid varit att ta hand om bilar dvs. Meka, tvätta, sälja i princip allt som går att göra med bilar gillar Pelle att göra. Pelle har alltid haft en stor önskan att driva sitt egna bil-försäljningsbolag. Han har varit vice-chef på Saras tidigare men flyttade ur staden så att säga. Han har alltid varit lugnt och sansat, tar hand om folket omkring honom och skulle aldrig höja rösten såvida ingen är otrevlig. Pelle är en gamling i en ung kropp. Ifall ungdomarna inte kan bete sig så ryter han ifrån. Pelle växte upp i storstan med sin familj. Hans far var en väldigt hårt arbetande man och den arbetsmoralen har Pelle ärvt. På fritiden glider pelle gärna runt i en av sina exotiska bilar och bara njuter av den härliga ledigheten. Pelle engagerar sig gärna i att hjälpa samhället genom att ställa upp i event som händer runt om i staden. Pelle är social och sprallig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem tidigare och var då vice chef på saras. Jag kör alltid 100% seriös rp. Jag spelar inte för min egna vinning utan för en bra och rolig rp på servern. Jag är van vid olika scenarion. Jag har över 200 timmar på fivem och är väldigt aktiv varje dag. Jag är aldrig otrevlig. Jag använder mig av sunt förnuft och skulle aldrig uttrycka mig sexistiskt eller rasistiskt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker Unive har gjort det riktigt bra när det gäller mängden jobb man kan ha och även hur seriös rp det är på servern. Riktigt roligt att spela här.

Hur hittade du Unive? Min bror brukade spela här och tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli så pass bra och bekväm med mitt rollspel att jag ska kunna ta mig in i varje roll utan problem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på servern är att bli chef över en bilförsäljnings-firma. Men jag spelar självklart inte för min egna vinning utan vill ha kul och bidra med en grym rp!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka