Nekad Linused1 | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linused1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mcdonalds

Vad heter du IRL? Linus Ed

Vad heter du på discord? Limpis#0704

Hur gammal är du? 16 irl. 21 in-game

Hur många timmar har du på Fivem? 131

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tror att jag kommer att föra företaget fram och få det att växa. Jag kommer vara seriös med mitt rp. Jag kommer lägga ner mycket tid på jobbet såsom intervjuer osv. Jag skulle påstå att jag har grymma ledarerfarenheter och kommer leda dem anställda så de blir perfekta bakom köksdisken. Kommer lägga ner ett hårt jobb både in-game och discord.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat bakom ett kök under ett flertal gånger tidigare. Jag bemöter kunder på bästa sätt så jag får aldrig höra om att jag är otrevlig. Detta borde inte bli några problem för Pelle Jönsson.

Berskiv din karaktär? Pelle Jönsson är extremt glad och sprallig. Han är noggrann när det kommer till arbetet. En hårt arbetande man. Han jobbar hårt för att nå dit han vill (I detta fallet att få Mcdonalds rullande igen). Han har ett intresse för fina bilar så det kommer alltid upp ett samtalsämne när personerna runt om mig vill prata. Ett intresse för mat har Pelle såklart annars hade han inte sökt de jobbet som han söker.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv varje dag efter skolan och långa nätter på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yess. Pelle kommer fortsätta kämpa med karriären.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka