Nekad Linused1 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linused1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & Mc

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? Limpis#0704

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? ca 240

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har varit chef på Saras, Brittas och Marja-lisas. jag älskar att jobba med bilar och meka med motorer. Och jag vet hur man hanterar motorer och bilar, och även hur man hanterar kassan och saldot. Jag kommer hålla det aktivt och verkligen vara chef för alltid är mina planer. jag älskar bilar och har mycket bilar själv. Jag har varit chef på många jobb så erfarenheten finns. Pelle vill göra sina föräldrar stolta genom att lyckas med chefsjobbet och verkligen hjälpa alla i staden hitta sin rätta bil. Jag ska göra Saras till den största bilfirman i staden. Jag kommer inte avgå som chef tidigt, detta jobbet är extremt kul och jag kommer satsa 100%. Mitt mål är att vara chef över Saras så länge som möjligt. Jag vill också att man inte ska behöva vänta utan att man får hjälp direkt och jag vill verkligen hjälpa till. Jag kommer ha många anställda och kommer ha höga krav på att dem anställda verkligen jobbar. jag vill att inga ska klaga mer utan istället vara glada att jobba på Saras och göra Saras jobbet mer attraktivt genom att vi ska bemöta våra kunder på ett bra och moget sätt och hålla en bra ton. jag kommer se till så att det här följs och kommer försöka hålla möten 1 gång i veckan och se till så att ekonomin ligger bra. Jag kommer fixa om det inte redan finns en discord endast för de som är anställda på Saras som man kan ha alla anställda och möten och extra roller i om jag blir chef. jag är verkligen engagerad i detta jobbet. Jag vill verkligen få en chans att bli chef och visa vad jag går för. Jag ska göra det här till det aktivaste jobbet på servern. Jag vet hur man är chef och är en erfaren försäljare och chef. Jag kommer sköta det här bra och kommer hålla det ordning och reda på firman och jag vill att den ska komma till toppen av alla bilfirmor och jag hoppas att jag får chansen att göra det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på flertal företag och vice-chef. Så erfarenheten finns där. Jag kommer att ta detta jobbet av största allvar genom att vara extremt aktiv och anställa fler. Som sagt har jag varit chef och jobbat på många olika företag genom tiden men aldrig trivts så bra som jag gjorde när jag styrde Saras. Så när det gäller erfarenheten så har jag extremt mycket. Jag har gjort det förr och hoppas på att få göra det igen. Mvh Pelle Jönsson.

Berskiv din karaktär? Pelle Jönsson är hans namn och är född 2000. Pelles intresse har alltid varit att ta hand om bilar dvs. Meka, tvätta, sälja i princip allt som går att göra med bilar gillar Pelle att göra. Pelle har alltid haft en stor önskan att driva sitt egna bil-försäljningsbolag. Han har varit vice-chef på Saras tidigare men flyttade ur staden så att säga. Han har alltid varit lugnt och sansat, tar hand om folket omkring honom och skulle aldrig höja rösten såvida ingen är otrevlig. Pelle är en gamling i en ung kropp. Ifall ungdomarna inte kan bete sig så ryter han ifrån. Pelle växte upp i storstan med sin familj. Hans far var en väldigt hårt arbetande man och den arbetsmoralen har Pelle ärvt. På fritiden glider pelle gärna runt i en av sina exotiska bilar och bara njuter av den härliga ledigheten. Pelle engagerar sig gärna i att hjälpa samhället genom att ställa upp i event som händer runt om i staden. Pelle är social och sprallig. Pelle är driven, fokuserad och målmedveten. Han är en businessman sedan födseln.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, om inte jag kan så kommer jag anställa en pålitlig vice-chef så att det alltid är på rullning.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka