Nekad Linused1 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linused1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? Limpis#0704

Hur gammal är du? 16 irl

Hur många timmar har du på Fivem? 230h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har en gång tidigare varit vice-chef på saras. Detta var det roligaste jag har haft och chefen sa själv att den tiden var den mest framgångsrika tiden under Saras historia. Det var precis efter att de hade gått i konkurs så hjälpte jag att bygga upp företaget igen. Jag fick vecko-bonusen ofta pga mitt hårda slit och positiva inställning. Jag vet hur alla menyer går till. Jag vet hur man ska ta hand om klädkoder osv för att se respektabla ut. Nu när jag såg chansen hos falck så ville jag bara inte missa chansen. Jag ville inte se falck hamna i fel händer och därför tror jag att jag kommer att passa bra som chef på falck. Jag tycker det är extremt tråkigt att se falck så inaktiva som de faktiskt är. Jag kommer se till så att det alltid finns en arbetare tillgänglig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt så var jag vice-chef tidigare så jag vet exakt på pricken hur allt ska gå till. Jag brukade ofta få de anställda mer taggade till att arbeta så vi var väldigt aktiva och fick bara positiv feedback från kunder. Ifall jag får detta jobbet så kommer jag att garantera att falck kommer skjuta i höjden! Jag är aktiv extremt mycket och sköter jobbet på ett stort allvar och professionellt. Jag kommer att sköta allt pappersarbete så att vi får många anställda så att vi får företaget på rullning igen. Jag räknar väldigt lätt ut vad som behövs för att företaget ska gå framåt.

Berskiv din karaktär? Pelle Jönsson är hans namn och är född 2000. Pelles intresse har alltid varit att ta hand om bilar dvs. Meka, tvätta, sälja i princip allt som går att göra med bilar gillar Pelle att göra. Pelle har alltid haft en stor önskan att driva sitt egna bil-försäljningsbolag. Han har varit vice-chef på Saras tidigare men flyttade ur staden så att säga. Han har alltid varit lugnt och sansat, tar hand om folket omkring honom och skulle aldrig höja rösten såvida ingen är otrevlig. Pelle är en gamling i en ung kropp. Ifall ungdomarna inte kan bete sig så ryter han ifrån. Pelle växte upp i storstan med sin familj. Hans far var en väldigt hårt arbetande man och den arbetsmoralen har Pelle ärvt. På fritiden glider pelle gärna runt i en av sina exotiska bilar och bara njuter av den härliga ledigheten. Pelle engagerar sig gärna i att hjälpa samhället genom att ställa upp i event som händer runt om i staden. Pelle är social och sprallig.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv varje dag efterskola och sena kvällar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka