- Förbjuden
- #1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122705415/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Nix0n#6808
Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2005
Berätta om din karaktär. Året var 1993 när Antonio öppnade ögonen första gången. Platsen han befann sig på var Karolinska Sjukhuset, en plats som i framtiden skulle ha väldigt stor betydelse för honom. Detta var inte någonting han visste då, såklart, utan det skulle inte komma att visa sig förrän mer än 15 år senare.
Antonio hade ingen dålig uppväxt, snarare tvärtom. En stenvilla i Solna på 250 kvadratmeter är inte någonting man kan klaga över direkt, särskilt inte i denna bostadsmarknanden. Antonio far var en toppmäklare så att familjen skulle ha ett stort hus talade egentligen för sig själv, moderns roll var att ta hand om familjen vilket även gav henne chansen att fokusera på det hon brann för, att hjälpa behövande.
Antonio var 14 år gammal när han insåg vad det var som fick honom att känna sådan avsky mot sin mor. I hans ögon tog hon Antonio framtida pengar och gav till människor som aldrig hade gjort familjen någonting, Antonio däremot han hade alltid visat kärlek, diskat upp efter middagen, hjälpt till med att ta ut soporna. Gällande städningen kom det lokalvårdare två gånger i veckan och tog hand om, så vad kunde han göra där egentligen?
Fadern hade heller aldrig han förstått hennes förkärlek till att hjälpa de där, de mindre värda men han lät henne hållas, han hade alltid trott på att familjen ska hålla ihop, familjen är grunden för en persons identitet och ruckas den på så finns det ingenting annat värt att kämpa för.
Antonio hade alltid avgudat sin far, han som sålde lägenheter till filmstjärnor och spelade golf med stora politiker. Fadern uppskattade kärleken, kanske lite för mycket, Antonio blev väldigt bortskämd och fick nästan allt han pekade på. Detta skapade ekonomiska problem för familjen och det var någonting som fadern vägrade visa, vare sig utåt eller till familjen. Det var också här problemen startade, det som skulle lägga grunden till Antonio fortsatta liv. För att ta sig ur den ekonomiska krisen började Antonio far beblanda sig med kriminella, då han hade ett stort företag var det inga problem för honom att tvätta pengar åt organiserade gäng utan att det ens märktes i bokföringen. Fadern tjänade nu mer pengar än han någonsin vågat drömma om men ni vet vad man brukar säga, mycket vill ha mer.
Girigheten tog över och vid en affär där han redan skulle tjäna miljonbelopp slussade han iväg några procent extra till ett schweiziskt bankkonto, det största misstaget i hans liv. Två dagar senare blev han påhoppad när han var ute på promenad med hunden i Hannebergsparken, ett skott i varsitt knä och ett skott i magen gav fadern en gratis flygbiljett till Karolinska sjukhuset där han sex dagar senare avled.
Antonio var sexton år gammal när han blev lämnad ensam med sin mor och det tog honom två år att slå sig ur faderns mentalitet om att inte rucka på familjen, men slutligen en dag bestämde han sig, pengarna fanns inte riktigt längre och den enda värdesaken som fanns kvar i familjen var vigselringen som hans intet ont anande mor inte hade hjärta att göra sig av med.
Den 27:e april var kvällen då han tog beslutet, modern som hade blivit tvungen att ta ett jobb på Ica Maxi jobbade sent så Antonio passade på. Han gick ner till hennes sovrum och öppnade upp smyckeskrinet och där låg den, diamantringen. Utan att blinka stoppade han den i fickan, stal de fyratusen kronorna mamman hade sparat undan till en familjeresa och begav sig iväg ut i världen.
Pengarna från ringen räckte precis till att leva rövare i diverse länder i Sydamerika i tre veckor och slutligen till en flygbiljett till det vackra Los Santos, väl framme hade han 200 dollar till sitt namn men det han inte visste var att hans nya liv just börjat...
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer tillföra roliga scenarion för båda parterna och för att jag kan rp'a på en hög nivå.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna jobba som ett ex vianor då jag ser att de behöves vill kunna utvecka min rp genom att skaffa jobb (wl job)
Hur hittade du Unive? alltid sätt servern högst upp men aldrig provat och en dag så testade jag denna server och jag bara fasnade vid den helt och sen dess har jag inte slutat spela på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Lära känna nya vänner och öva upp min rp mer och mer. Samt göra ett bra intryck hos spelarena och även staffsen på servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara denna!
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Nix0n#6808
Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2005
Berätta om din karaktär. Året var 1993 när Antonio öppnade ögonen första gången. Platsen han befann sig på var Karolinska Sjukhuset, en plats som i framtiden skulle ha väldigt stor betydelse för honom. Detta var inte någonting han visste då, såklart, utan det skulle inte komma att visa sig förrän mer än 15 år senare.
Antonio hade ingen dålig uppväxt, snarare tvärtom. En stenvilla i Solna på 250 kvadratmeter är inte någonting man kan klaga över direkt, särskilt inte i denna bostadsmarknanden. Antonio far var en toppmäklare så att familjen skulle ha ett stort hus talade egentligen för sig själv, moderns roll var att ta hand om familjen vilket även gav henne chansen att fokusera på det hon brann för, att hjälpa behövande.
Antonio var 14 år gammal när han insåg vad det var som fick honom att känna sådan avsky mot sin mor. I hans ögon tog hon Antonio framtida pengar och gav till människor som aldrig hade gjort familjen någonting, Antonio däremot han hade alltid visat kärlek, diskat upp efter middagen, hjälpt till med att ta ut soporna. Gällande städningen kom det lokalvårdare två gånger i veckan och tog hand om, så vad kunde han göra där egentligen?
Fadern hade heller aldrig han förstått hennes förkärlek till att hjälpa de där, de mindre värda men han lät henne hållas, han hade alltid trott på att familjen ska hålla ihop, familjen är grunden för en persons identitet och ruckas den på så finns det ingenting annat värt att kämpa för.
Antonio hade alltid avgudat sin far, han som sålde lägenheter till filmstjärnor och spelade golf med stora politiker. Fadern uppskattade kärleken, kanske lite för mycket, Antonio blev väldigt bortskämd och fick nästan allt han pekade på. Detta skapade ekonomiska problem för familjen och det var någonting som fadern vägrade visa, vare sig utåt eller till familjen. Det var också här problemen startade, det som skulle lägga grunden till Antonio fortsatta liv. För att ta sig ur den ekonomiska krisen började Antonio far beblanda sig med kriminella, då han hade ett stort företag var det inga problem för honom att tvätta pengar åt organiserade gäng utan att det ens märktes i bokföringen. Fadern tjänade nu mer pengar än han någonsin vågat drömma om men ni vet vad man brukar säga, mycket vill ha mer.
Girigheten tog över och vid en affär där han redan skulle tjäna miljonbelopp slussade han iväg några procent extra till ett schweiziskt bankkonto, det största misstaget i hans liv. Två dagar senare blev han påhoppad när han var ute på promenad med hunden i Hannebergsparken, ett skott i varsitt knä och ett skott i magen gav fadern en gratis flygbiljett till Karolinska sjukhuset där han sex dagar senare avled.
Antonio var sexton år gammal när han blev lämnad ensam med sin mor och det tog honom två år att slå sig ur faderns mentalitet om att inte rucka på familjen, men slutligen en dag bestämde han sig, pengarna fanns inte riktigt längre och den enda värdesaken som fanns kvar i familjen var vigselringen som hans intet ont anande mor inte hade hjärta att göra sig av med.
Den 27:e april var kvällen då han tog beslutet, modern som hade blivit tvungen att ta ett jobb på Ica Maxi jobbade sent så Antonio passade på. Han gick ner till hennes sovrum och öppnade upp smyckeskrinet och där låg den, diamantringen. Utan att blinka stoppade han den i fickan, stal de fyratusen kronorna mamman hade sparat undan till en familjeresa och begav sig iväg ut i världen.
Pengarna från ringen räckte precis till att leva rövare i diverse länder i Sydamerika i tre veckor och slutligen till en flygbiljett till det vackra Los Santos, väl framme hade han 200 dollar till sitt namn men det han inte visste var att hans nya liv just börjat...
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer tillföra roliga scenarion för båda parterna och för att jag kan rp'a på en hög nivå.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna jobba som ett ex vianor då jag ser att de behöves vill kunna utvecka min rp genom att skaffa jobb (wl job)
Hur hittade du Unive? alltid sätt servern högst upp men aldrig provat och en dag så testade jag denna server och jag bara fasnade vid den helt och sen dess har jag inte slutat spela på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Lära känna nya vänner och öva upp min rp mer och mer. Samt göra ett bra intryck hos spelarena och även staffsen på servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara denna!