Accepterad Linus__29 | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus__29

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122705415/

Ditt Hex-ID: 110000145496c07 (Hex)

Vad är din discord tagg? Nix0n#6808

Vem var det som bannade dig? Mucklan

Hur lång tid var din ban? 3 dagars tid

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Mucklan. Återstår: 2 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att han inte såg hela scenariot bakom detta som hände. Det var absolut ingen stor grej det var bara ett stort missförstånd. Han kom nog och såg att jag råka skrapa i en bil när jag körde in på vianor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åker emot Vianor. Då ser vi att det är en extremt lång kö, vi frågar en kille snällt ifall vi kan köpa hans plats för en billig peng han är trevlig tillbaka och säger då ja. Vi väljer att swisha då vi inte orkar stå i kö i 30min, så jag kör till min plats, men då väljer en kille att pressa in sin bil bredvid mig och jag som har betalat för platsen tänker inte att flytta på mig. Vianor öppnar dörrarna och då väljer jag att köra in, då råkar jag att skrapa lacken på en annan bil. Jag förklarar hur det ligger till för Vianor killen han förstår hur det är och låter mig fixa bilen. Där efter så förs mitt spel och jag fick en ban för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle påstå att min ban är felaktig då jag inte ser något konstigt med det jag gjorde. Att råka skrapa i någon bil är inte suntförnuft för mig man får rp'a från den sisten man är i. Jag skulle kunna prata med personen och betala han för att jag råkade skrapa i lacken på bilen. Men det fick jag inte. Jag åkte på direkt efter den händelsen. Det är därför jag ser denna ban som felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare av flame i 10 dagar för lall. Bannen var väldigt oseriös då vi fick unbann efter 10 min genom att skriva en kort och enkel överklagan. Det var ungefär 2 månader sedan jag fick denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna låta killen köra före och bara skita i det men jag var bara envis och ville inte ge bort platsen jag betalde för ganska dumt i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska vara extremt försiktig med det man gör minsta lilla fel så kan man få ban. Så ja jag har fått en lärdom av denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka